Julia Segedal

Hej! Jag som skriver på denna bloggen heter Julia Segedal och jag kom till världen år 1997 den andre oktober och det betyder att jag fyller sexton här efter sommaren. Jag bor i den lilla staden Trollhättan som ligger ungefär 1 timma från Göteborg. Jag är en glad och positv person som älskar att skratta, jag skrattar så gott som jämt. Hehe. Jag tycker även att jag är väldigt hjälpsam och tycker att min humor är riktigt dålig men jag har ett par få vänner som förstår den väldigt bra. Haha! 
Jag är i stallet alla dagar i veckan då jag sköter om min ponny som heter Golden Tex - som 17 juli blev min alldeles egna ponny! Jag hjälper även till på Shettisridskolan som Tex står inackorderad på, där jag oftast hjälper till på kalas, ponnyridningar, stallfritids eller ridläger och alla barnen är riktigt söta och trevliga.

Jag har precis börjat i gymnasiet och jag har valt Handel - och adiministrationsprogrammet och jag tror att det kommer vara en linje som passar mig då jag vill göra mycket praktiskt och inte bara sitta i bänkarna hela dagarna. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag går ur gymnasiet men jag hoppas på att jag kan få många olika alternativ.  

Jag hoppas även på att kunna satsa fullt ut på denna bloggen eftersom utan blogg känns det så himla tomt har jag märkt, då jag provat med så otroligt många bloggar förut - både mer eller mindre framgångsrika.. 

Jag hoppas verkligen att ni vill följa min och Tex resa i motgångar och framgångar - för vi kommer ha kul tillsammans! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0