Välkommen till goldentex.blogg.se

Jag har startat upp denna bloggen igen för att kunna få visa alla hur mina vardag bland hästar ser ut. Jag vill kunna visa en ärlig sida i hästvärlden, med massa framgångar men även en hel del motgångar. Jag vill även dela med mig av mina bästa tips, min vardag, mina tankar och åsikter och framförallt ha kul med bloggen och er! 

På bloggen kommer det finnas mycket videoklipp, bilder och många välplanerade inlägg. Jag vill att allt som läggs upp på bloggen kan vara inspiration för andra! Jag försöker att alltid prestrera med så många inlägg som möjligt och jag har en levande blogg - En blogg som blandas med mobilinlägg, videoklipp och välskrivna inlägg. 

Jag hoppas på att vi alla kommer ha trevligt på bloggen och att vi kan hitta på mycket tillsammans och samtidigt ha fruktansvärt kul! Ready set go, nu kör vi!! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Mysig bild!

2013-06-23 @ 21:50:09
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

söta

2014-02-16 @ 13:50:45
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0