Ösregn

Ingen uteritt idag är alldeles för blött och ösregnar ute. Nästan alla hästar stod och frös så tänkte att jag håller mig inne idag och så får uteritten vänta tills imorgon. Tror inte Tex blir mindre ledsen för det.. 

Eftersom klockan hann att bli efter fyra så kom mina föräldrar och hämta mig så ingen ridning för mig. Blev lite paff när jag såg våran bil på parkeringen då jag trodde jag inte skulle hem på ett bra tag.. Tråkigt men jag bad Johanna rida honom en liten stund så han får röra sig och inte bli stel nu när det regnat och blåst hela dagen! Så får höra sen vad dom hittade på. 

Ikväll blir det mellomys med familjen. Ha en bra lördag!! 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ååh tack! :D ♥ ♥

2014-02-22 @ 19:55:30
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0