En ordentlig nystart

Hej igen! Det var otroligt längesen jag skrev ett inlägg på denna bloggen. Vad jag har saknat er och bloggen! 

Jag fick en sådan otroligt bloggtorka här för några veckor sen och kände att det var bäst att bara ta en paus och sedan komma tillbaka bättre än någonsin, för jag tycker ju faktiskt att blogga är bland det roligaste som finns och min motivation är tillbaka och bra var ju det. 

Börjar även gå mot mina sista lovdagar detta sportlov. Tråkigt att det går så fort, men har haft mycket tid till Tex och även hunnit jobba två dagar, löshoppat Tex, kollat OS och träffat mina vänner. Så skönt att ha lov och snart är det ju faktiskt sommarlov. Låter lite sjukt när man säger det.. Men så långt bort är det inte och det är mycket lediga dagar nu under våren. Gött mos! 

Nu kickar vi igång bloggen från början. En omstart som kommer bli grym! 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Superfin bild! :) Kram

2014-02-21 @ 06:52:37
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Joe

Så himla fin! Önskar jag hade en häst, också! :)

2014-02-21 @ 09:45:02
URL: http://yoginijoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0