Godmorgon!

Är faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara idag när jag vaknade vid sju. Kom upp ganska så direkt och hat nu ätit en mysig frukost i lugn och ro. Gött med lite extra tid. Jag och pappa ska strax åka till Vänersborg till min tandläkare, brukar ta ungefär 20-30 min lite beroende på vad som ska göras och hur det ska göras. Snabbt och lätt. 

Går i skolan till fyra idag, sedan ut till stallet direkt efter det. Tror jag ska tömköra i skritt idag eller möjligtvis rida ett pass i bara skritt. Var någon vecka sen vi tömkörde nu då jag tröttnat rejält på det då jag gjort det regelbundet sen förra året. Var kul i början när jag märkte skillnad på honom, exempel
I början kunde jag inte tömköra honom själv då han inte orkade springa självmant så en fick hålla i tömmarna och en fick hjälpa till med spöt och att smacka, men nu går han på hela tiden och orkar längre och det är ju roligt att se såklart! Men får väl försöka ta tag i tömkörningen igen snarast! För jag tycker verkligen att det är bra träning! 





Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Betalar dina föräldrar din häst? :) ♥

2014-02-24 @ 10:18:21
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0