Godmorgon!

Uppe ganska tidigt för att vara jag och ska snart gå ner för att fixa i ordning lite mat jag ska ha med mig till stallet så att jag inte svälter ihjäl under dagen. Ska ju ändå vara i stallet från 10-16 så det är ju rätt länge men brukar vara väldigt mysigt. 

Jag och Tex ska rida ut idag, tror det blir en vända i skogen och förhoppningsvis går det att galoppera över ängarna, är ju ganska blött ute så förvånar mig inte om det inte går. Hoppas på att det finns någon i stallet som vill hänga med ut blir så mycket roligare då! Tror Tex kommer vara pigg eftersom han var det igår plus att han älskar uteritter! Min lilla skogsmulle, skogen är verkligen där han trivs bäst! 

Vi hörs under dagen! Live uppdatering plus tidsinställda kommer upp! Ha en bra Lördag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0