Göteborg Horseshow

Det närmar sig med stormsteg och redan imorgon startar självaste Göteborg Horseshow! Som jag har längtat har räknat ner hur länge som helst och både showen och mässan ska bli grymt roligt! 

Jag ska dit fredag kväll och hela söndagen. Jag har tänkt mig att köpa en hel del på mässan om det är bra priser. Ska kolla efter träns, regntäcke, massor med orangesaker så som ridtäcke, schabrak och ev. en huva. Vill ha ett helt set med orange, tror han blir ursnygg i det. Sedan blir det säkert flera spontanköp, brukar lätt bli det..

Sedan ska jag såklart kolla på så mycket shower som möjligt och hoppas självfallet att så mycket svenska som möjligt vinner och att själva showerna är bra! Har stora förväntningar och jag och Johanna kommer ha det så roligt, alltid kul att göra något lite annourlunda med den bästa tjejen! 

Ses vi? Och vilka dagar ska ni dit? 

                  

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Åh vad kul att du ska dit! :D Kom till bloggmontern 11-13 på söndag, då är jag där. Ses vi? :)

2014-02-26 @ 22:55:06
URL: http://idawoxlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0