Hemma igen!

Har varit ute på äventyr sedan jag kom hem från skolan så har verkligen inte hunnit uppdaterat. Har nämligen varit och hämtat lite extra spån då vi ligger lite i ofas med spånbeställningen så nu hämta vi lite så spånet räcker tills det nya spånet kommer, sedan åkte vi tillbaka till stallet och då tog jag ut och red Tex direkt, skrittade honom länge och jobbade honom i skritten innan jag travade och galopperade lite granna, han var riktigt pigg och det trodde jag ju inte att han skulle vara efter igår då han svettades och flåsade hur mycket som helst efter sista rundan men det märktes inte av idag! Roligt! 

Har annars superont i munnen efter att jag spänt idag, låg i den där tandläkar stolen i 45 min och det gjorde så ont nästan hela tiden. Men nu har jag sista bågen i överkäken, trivdes ju med min tandställning tills jag fick som två fiskekrokar, haha, ser superkul ut, men inget man tänker på om man inte är väldigt nära. Haha. Så nu blir det soppa och mosad fisk under veckan, haha! 

Hoppas ni haft en bra måndag! 
 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; okej :) lycko dig. ♥

2014-02-24 @ 20:44:04
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken superfin blogg, och vilka fina inlägg du skriver! :D <3 Du verkar vara en duktig bloggare, fortsätt så! Kram från http://pkdressyr.horseworld.se/

2014-02-25 @ 06:59:21
URL: http://pkdressyr.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0