Min sista sovmorgon

Har nu haft min sista sovmorgon på detta lov. Åh vill ha mera lov och sova ännu mera, känner mig faktiskt inte helt utvilad än.. En vecka till hade inte gjort någonting men imorgon kommer rutinerna tillbaka iallafall det är ju bra, lite jobbigt på lov att inte rikitgt veta när man ska göra vad osv. Jag tycker om att ha rutiner även om jag inte tycker om att gå upp tidigt till skolan. Hehe. 

Om någon timma ska jag dra mig ut till stallet och idag står det uteritt på schemat med Ida i stallet. Vet inte vart det bär av men antagligen i skogen. Hoppas på mycket fartfyllda galopper och att Tex är pigg, för idag ska jag låta han springa på som han vill, det behöver han, efter mycket flås kommer vi sedan lunka tillbaka till stallet alla nöjda och belåtna. Härligt om något!! 

Men nu ska jag upp och äta en mysig frukost, kanske göra en smoothie? Bara mysa runt lite innan jag gör mig redo för stallet! 
 



Kommentarer
Postat av: Annika

Så fin bild! :)

2014-02-23 @ 11:37:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Tilda

Fina ni! :)

2014-02-23 @ 13:32:59
URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0