Plugg och Top Model

Tur att jag är tjej och klarar att göra flera saker samtidigt. Jag pluggar, bloggar och tittar på Top model Sverige. Mysigt och Top model är bara så bra! Ska bli spännande och se ifall det är en kille som kan kamma hem segern nu när dom tävlar killar mot tjejer! En riktigt bra idé tycker jag, dock har man ju inte fått sett så mycket av killarna än men hoppas det finns någon som ser bra ut. Hehe.. 

Ska strax börja skriva lite inlägg för imorgon kväll då jag sitter inne i Scandinavium under kvällen. Klart jag kommer liveuppdatera också men vill ha lite välskrivna inlägg också! Men nu ska jag fortsätta mitt pluggande så jag blir färdig någongång! 

 

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Men där är ju top modelen själv, snygging!! <3

2014-02-27 @ 22:10:40
URL: http://juliaaxelsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0