Söndagsångest

Brukar för det mesta inte ha någon ångest på söndagar. Brukar tycka dom är rätt mysiga, brukar ha en sådan där typisk "ta hand om sig själv kväll" men jag skulle verkligen behöva mera lov, just för att min motivation till skolan inte riktigt är på topp just nu, brukar ha mycket energi efter ett lov och tycka skolan faktiskt är ganska rolig och jag har verkligen ingenting emot att lära mig saker det är ju faktiskt roligt? Men det gäller ju att ha motivation för att orka också, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra så gott man kan. 

Imorgon ska jag även till tandläkaren vid halv nio och spänna min tandställning, har blivit stor skillnad sedan senaste spänningen på min överkäke, alla gluggar är nästan helt borta och jag hoppas verkligen på att kunna ta bort min tandställning snarast, har dock inte fått ett datum men tycker mina tänder är väldigt fina nu även om det finns lite till som ska små justeras, åh vad jag längtar tills dagen då den ska ut även om jag faktiskt trivs i den väldigt mycket, konstigt nog haha! 

Men nu ska jag hoppa ner i sängen kolla klart på filmen "Känn ingen sorg" och sedan slumra tidigt för att orka upp imorgon! Lyckostar alla som har lov denna veckan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0