Träningssugen

Sitter i bussen mot stallet nu. Har lite bråttom då min lillebror ska ha barnkalas idag och jag ska vara med och hjälpa till. Lillen fyller banne mig 9 år om 1 vecka.. Storkille! 
 
Men jag ska ändå försöka hinna rida igenom Tex ordentligt då han vilade igår och för två dagar sen också så han har fått en lugn vecka iallafall. Så om jag har turen så är han mycket piggare idag! Tänkte mjukgöra honom med mycket volter och serpentiner och känna att han är med mig! Känns som det var en evighet jag satt på hans rygg.. Saknar det och är verkligen taggad till att få ett bra pass! 
 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Har typ inte sett dig på jättelänge ♥

2014-02-21 @ 11:11:27
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0