Är tillbaka!

Förlåt för att jag inte bloggade igår! Var i stallet hela dagen och när jag kom hem blev det plugg och mellomys,blev inte så glad när Sanna vann då jag tycker hon är väldigt präktig, hade hellre sett Ace Wilder vinna! så hann verkligen inte skriva något bra inlägg. Så sket faktiskt i att skriva något halvdant inlägg. Men är tillbaka och idag är det hoppträning vid tre. Är så taggad har inte haft hoppträning på typ en månad nästan så det ska verkligen bli roligt! 

Innan jag åker ut till stallet ska jag plugga lite, och sedan kanske städa lite. Har tid imorgon att städa också eftersom jag är ledig! Så skönt med långhelg och kortare vecka i skolan! Lovely! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0