Godmorgon Lördag!

Fick sova ut lite idag och det var verkligen hur skönt som helst. Idag blir det städ på rummet som gäller, bakning av kladdkakor och fira min lillebror som fyller hela nio år idag! Grattis min bästa! Jag och min storebror han köpt en grym present till honom som jag tror han kommer älska! Ska bli riktigt roligt att ge den presenten till honom. 

Känner att jag fortfarande är lite trött i fötterna från igår, valde helt fel skor att gå i så på söndag blir det nog träningskor på för en bekvämare dag. Kommer även ladda upp lite bilder från dagen på alla fina hästar, vi satt på rad två så vi hade perfekt utsikt och det var tillräckligt nära för att mitt obejktiv skulle ta riktigt bra kort! Imorgon sitter vi dock ganska högt upp men det gör ingenting det är ju helheten som räknas och vi får ju bra utsikt! Imorgon ska jag nog även gå och träffa lite andra bloggare, så som Ida Woxlin, vi har pratat lite om det och sedan får vi se om jag träffar några andra! Sjukt spännande iallafall! 

Idag ska Tex konditionstränas och han har vilat i två dagar nu så han kommer antagligen vara väldigt pigg idag.. Vi får se hur detta kommer sluta men roligt kommer det att bli iallafall! Men nu måste jag verkligen kliva upp ur sängen om jag ska hinna med något idag! 

 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken härlig bild! :) Kram

2014-03-01 @ 10:26:39
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh vilken fin ponny du har! Jättegullig!

2014-03-01 @ 13:41:49
URL: http://ryttarliv.webblogg.se
Postat av: Annster

Fin bild :)

2014-03-01 @ 14:33:20
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0