Plugg

Tråkigt nog måste jag gå ifrån kalaset och plugga lite matte och Servicekunskap. Har nämligen prov i matten på måndag och på Tisdag ska en stor uppgift i service lämnas in och idag är enda dagen jag har lite tid att plugga. Så nu ska jag ner med huvudet i böckerna och verkligen nöta in detta i min hjärna. Matten är det minsta problemet tror jag allt, ekvationer har jag ganska lätt för.. konstigt nog.

Senare ikväll kommer jag åka till Johanna för att sova där eftersom vi ska åka tillsammans till GHS imorgon och då blir det lättare om jag sover där. Så vi ska väl kolla på mello och någon film antar jag och ladda inför en lång och rolig dag imorgon. Vi kommer nog ha superkul! Söndagar brukar vara roligaste dagarna på horseshowen, finaler och bättre priser på mässan. Väldigt bra tycker jag! 

Men nu måste jag verkligen plugga!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0