Uteritt i mörkret

Konditionsträningen gick helt okej, han var nog lite trött från gårdagenspass men han gjorde verkligen så gott som han kunde och han sprang ju på iallafall och jag kände i slutet att det var allt lite mjölksyra i benen på honom men inte lika mycket som han brukar men jag är nöjd med honom. Ibland måste man ta det lite lugnare. Imorgon ska han få vila inför hoppträningen på Söndag. Då vill jag ha honom pigg och glad, för jag vill ha en grym hoppträning.

Nu ska jag duscha, plugga, kolla top model och sedan sova. Härlig kväll och imorgon är det äntligen fredag. Woho! 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gud va söt Tex är! :)

Sv; ja, verkligen! :)

2014-03-08 @ 10:34:58
URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0